Krásný květen

18.05.2009 20:48

Ahojky, tak konečně nám zase fungují stránky a můžeme přidat nějaké novinky.

23.5.2009 jdu na zkoušky vloh do Kruhu u Jilemnice. Už 2 týdny mě panička pěkně cepuje, když zjistila že rozhodně nevydržím zůstat v klidu po střelbě tak se trošku naštvala a každý den mám tvrdý výcvik. Ale musím říct že už se to trochu zlepšilo, tak uvidíme jak dopadnu v sobotu. Do fotogalerie bylo přidáno pár fotek. Určitě se Vám budou líbit ty kde jsem spíše podobný prasátku a né pejskovi. Dneska jsem trénoval aport s pernatou zvěří, tak tam taky najdete fotečky. Tak to je ve zkratce zatím vše všem přeji krásné dny plné sluníčka hafoj.

 

PS: Jo držte mi tlapky v sobotu ať to klapne

 

 

 

 

—————

Zpět


Kontakt

Michaela Mikulová

Rváčov 16
Lomnice n. Popelkou
51251


ICQ: 319-688-597
Skype: misa.mikulova