Ahojky

26.04.2009 19:15

Tak Vás zase zdravím po delší době.Tak 25.4.2009 jsem měl být na mezinárodní výstavě v Českých Budějovicích, ale bohužel se nic nekonalo. Panička mi ve středu objevila dva hnisavé boláky na hřbetě. Po návštěve veterináře rozhodla že to námá význam semnou někam jet. Strašně mě to bolí a nechci se nechat ošetřovat. V pátek odpoledne se panička dala do ostříhání mé srsti , která brání hojení. No to jsem si zase užil abych pravdu řekl už jsem se bál i paničky. No ale na konec se to povedlo.

Dneska mě tedy asi za odměnu vzala na výlet po Českém ráji. Taky byly přidány fotky z procházek.

Další akce na kterou se připravuju jsou zkoušky vloh, které se konají 23.5.2009 v Kruhu, tak budeme všichni doufat že se nic nepřihodí.

Jo a ještě žádná psí slečna se mi bohužel zatím neozvala.

Všechny zdravím páček

—————

Zpět


Kontakt

Michaela Mikulová

Rváčov 16
Lomnice n. Popelkou
51251


ICQ: 319-688-597
Skype: misa.mikulova