první hodina výcviku

16.04.2008 19:53

 

 

První hodina výcviku

Ahojky všem, včera 12.09.2007 mě moje panička vzala na výlet jak jsem si myslel. Jenže omyl výlet se nekonal.. Jeli jsme někam, kde to vůbec neznám. Po příjezdu jsem se divil, nebyl jsem tam sám, ale bylo tam více pejsků jako jsem já, tedy 2 fenky jedna goldenka a jedna labradorka, a pak jeden pejsek. Čekal jsem co se z toho vyvrbí. Pak mě panička uvázala na vadítko a bylo, já čekal nějakou zábavu a po mě se chtělo abych poslouchal a věnoval se tréninku poslušnosti. Samo sebou že nám pejskům to moc nevyhovovalo, ale chvilku jsme to vydržely. Njedřív následovala chůze u nohy na vodítku. Pak pro ty, co se na to cítily i chůze na u nohy ale bez vodítka. Jenže jak nás mimina pustily z vodítka, tak byl konec poslušnosti. No řekněte sami není lepší si hrát s novými kamarády než poslouchat nějaké povely? Potom jsme si zkusili, hledat paničku, no taky nic moc. Další co jsme trénovali bylo hledání jeleního běhu. No to bylo o kousek lepší. Pak jsem aportovali dřevěnou činku. Nejlepší to bylo ale na konec, kdy jsme si mohli dělat co jsme chtěli. Tak vyhrála hra na honěnou, to nás bavilo nejvíc. Hodina výcviku nám utekla moc rychle, ale panička mi slíbila že příští týden se zase sejdu s mými novými kamarády. Zatím páček HAF HAF

 

—————

Zpět


Kontakt

Michaela Mikulová

Rváčov 16
Lomnice n. Popelkou
51251


ICQ: 319-688-597
Skype: misa.mikulova